سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























حرف دل

انسان سبز خواستار حیات وحیات بخشیدنه وازمرگ وکشتن بیزاره

خدایا در طی کردن راه سبزمون ما را ثابت قدم بدار


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/25ساعت 6:17 صبح توسط راضیه کامیاب نظرات () |

کشتن روحی یک انسان یعنی به تباهی وضلالت کشیدن او همانند کشتن روحی همه مردم است وحیات بخشیدن به یک انسان یعنی هدایت وبه سعادت کشیدن او همانندحیات بخشیدن به همه مردم است . ای خالق بی همتا وای مهربان هدایتم کن که تو تنها سعادتبخشی ومن به جز  تو امیدی ندارم روحم با کلامت صیقل می یابد وچشمانم بینا می شود خودت انسانیت را نجات بده که سخت درورطه نابودی افتاده  منجی را برسان برسان برسان  که ما سخت مضطریم.
نوشته شده در پنج شنبه 89/6/25ساعت 6:6 صبح توسط راضیه کامیاب نظرات () |

کسی که بتونه انسان بی گناهی بکشه همه مردم همه انسانها را می تونه بکشه چون اون قاتل انسانیته  خداوند راضی نیست حتی یک انسان بیگناه هم کشته  بشه .

قربونت برم خداجون چه صبری داری.

درادامه کلام سبز الهی آمده حیات بخشیدن  به یک انسان همانند احیای تمام انسانهاست  نجات یک انسان از مرگ نجات همه انسانها ودر حقیقت نجات انسانیته.


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/25ساعت 5:47 صبح توسط راضیه کامیاب نظرات () |

آخه کی می تونه این کلام محکم رابا این قاطعیت بزنه که کشتن یک انسان بیگناه مثل کشتن تمام مردمه مثل کشتن تموم انسانهایی که او جل واعلی خلق کرده به غیر خالق تمام هستی.

مردم بنی اسرائیل راحت همدیگه رو می کشتند این حکم براشون صادر شد ماچی !ما همدیگه را محکوم به مرگ  میکنیم بعد می کشیم خالق یکتا میفرماید کشتن یک انسان بی گناه یعنی کشتن انسانیت .   


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/25ساعت 5:32 صبح توسط راضیه کامیاب نظرات () |

با یاد تو ای دانای اسرار وای خالق مهربان

وقتی ایات عمیق کتابت را می خونم دلم می خواد از جا کنده بشه  وتنم به لرزه می افته آخه میبینم کلامت کجا وماکجا دچار استرس میشم که چجوری جواب آقا رسول الله رو بدیم وقتی و تو قیامت ازمون سوال کنه چرا قرآن را   محجور گذاشتید


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/25ساعت 5:11 صبح توسط راضیه کامیاب نظرات () |

   1   2      >
Design By : Night Melody